Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. ELFOGADOM
Termékek Menü
0
06/20 559-3619

Kérdések és Válaszok

Kérdések és válaszok vásárlás előtt

Információkérés a termékekről, várható beérkezésükről:

06-20-559-3619-es telefonszámon, az info@studiobutor.hu email címen vagy itt a Kapcsolat menüpont alatt.
Hétfőtől - Vasárnapig: 9.00-17.00 között!

FONTOS INFORMÁCIÓ!

- Mint a legtöbb Bútor Webáruház mi sem rendelkezzünk raktárkészlettel, minden terméket rendelésre hozunk. Éppen ezért, a rendeléstől számított kiszállítási idő, termékenként változó lehet! A várható beérkezési idő általában 2-5 hét, de a gyártó visszaigazolása után emailben tájékoztatunk a kiszállítás időpontjáról.
Köszönjük megértésüket. 

- 200.000 Ft feletti vásárlás esetén 50% előleget kérünk.

- Az előre nem látható, beszállítók raktárkészletének hiánya esetén, fenntartjuk a jogot a szállítási határidő módosulására.  Ebben az esetben e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.

Kérdés: Hogyan vásároljak a webáruházban?

Válasz: 1. A vásárlás egyszerű. 1. lépésként, ha kiválasztotta a terméket, amit megszeretne vásárolni, akkor a termék adatlapján kattintson a  gombra. Ekkor átirányítjuk a Kosárba. Itt eldöntheti, hogy folytatja-e a vásárlást ide kattintva  vagy a Pénztárban megrendeli a terméket.

2. Ha az összes terméket a Kosarába rakta és megszeretné rendelni akkor kattintson az oldal tetején a Kosár ikonra: így eljut a Kosár oldalra és ott kattintson a  gombra.

3. Itt választania kell, hogy Regisztrál-e a webáruházba vagy Regisztráció nélkül vásárol. Mind a kettőnél ugyanazon a folyamaton kell végigmenni a a vásárláshoz, de a Regisztráció választása esetén később is betud lépni a webáruházba és megnézni, hogy mit rendelt eddig. Ha kiválasztotta kattintson a  gombra az ADATOK MEGADÁSÁHOZ.

4. Az adatok megadása részen kell megadnia, hogy ki nevére állítsuk ki a számlát és milyen címre küldjük a megrendelt terméket. Ha kitöltötte az adatokat kattintson a  gombra SZÁLLÍTÁSI MÓD kiválasztásához.

5. Itt a rendszer automatikusan kiválasztja a Házhoz szállítás futárszolgálattal lehetőséget. Itt nincs más teendője, kattintson a  gombra a FIZETÉSI MÓD kiválasztásához.

6. Itt két féle fizetési mód közül választhat. Kérheti a megrendelt terméket Utánvéttel, ilyenkor a futárnak fizet készpénzben a termék átvételekor, vagy választhatja a Banki előreutalást, ilyenkor átutalással rendezheti a termék összegét. Ha kiválasztotta az Önnek megfelelőt akkor kattintson a  gombra a RENDELÉS ÖSSZESÍTÉSÉhez.

7. Itt találja az összes fontos adatot. Pl a termék nevét, a fizetendő összeget, a házhozszállítás díját(Ami 2014 január 1.-től ingyenes). Ellenőrizze le, hogy mindent helyesen adott-e meg(Ha valamit elírt, akkor kattintson a MÓDOSÍTÁS feliratra). Ezután pipálja ki az  felirat melleti jelölőnégyzetet. Ha mindent rendben talált kattintson a  gombra és KÉSZ IS.

+1. A sikeres megrendelésről emailt küldünk. Innentől kezdve várhatja a termék érkezését. Illetve minden egyes a megrendelésével kapcsolatos változásról emailt küldünk. (Pl. pontos kiszállítási idő)

 

Kérdés: Mikor érkezik meg a rendelésem?

Válasz: Mint a legtöbb Bútor webáruház, így mi sem rendelkezünk raktárkészlettel. Minden terméket rendelésre hozunk. Éppen ezért, a rendeléstől számított kiszállítási idő, termékenként változó lehet! A várható beérkezési idő általában 2-5 hét, de a gyártó visszaigazolása után emailben tájékoztatunk a kiszállítás időpontjáról.

 

Kérdés: Mennyibe kerül a szállítás és hogyan történik?

Válasz: A bútorok szállítása futárszolgálattal vagy terítőjárattal történik. A szállítás pontos időpontjáról emailben tájékoztatjuk. A futár szállítás előtt telefonon is értesíti. A szállítási díj a bútoroknál általában több tízezer forint a nagy méret és a nagy tömeg miatt, de mi 2014 január 1.-étől átválalltuk ezt az összeget, így minden termékünk kiszállítása ingyenes. Önnek csak a kiválasztott termékek árát kell kifizetnie.

 

Kérdés: Hol tudom megnézni személyesen a termékeket, hol van az üzlet?

Válasz: Webáruházként fizikai bolttal nem rendelkezünk. Így a termékeket személyesen nincs lehetőség megtekinteni vagy megvásárolni. Az adatlapon minden fontos információt feltüntettünk képekkel együtt a gyártó által megadott adatok alapján.

 

Kérdés: Mennyi garancia van a termékekre?

Válasz: A termékekre átlagosan 1 év garancia van. Ettől eltérően a termék adatlapján tüntetjük fel a garanciális időt.

 

Kérdés: Telefonon rendelhetek?

Válasz: Igen van lehetőség a termékeket telefonon vagy emailben is megrendelni. A megrendelendő termék és a megrendeléshez szükséges adatok megadása után emailt küldünk a sikeres megrendelésről.

 

Kérdés: Találtam egy bútort ami tetszik, lehet más színben kérni?

Válasz: Igen. A legtöbb bútornál több színből és anyagból is választhatunk. Ilyenkor egyedi megrendelést veszünk fel és a gyártóval külön Önnek készítettjük el a kiválasztott színben, stílusban és akár méretben is. Ehez elég emailben, telefonon elküldeni, hogy milyen színben vagy színkombinációban kéri. Postán színmintát és anyagmintát is tudunk küldeni.

 

Kérdés: Tetszenek a bútorok, de valami egyedit szeretnék. Van rá lehetőség?

Válasz: Igen. Egyedi bútorokat is készítünk a Konyhabútoroktól kezdve az Üzletberendezésekig helyszíni felméréssel és akár 3D látványtervezéssel. Ezzel kapcsolatban érdeklődjön telefonon vagy kérjen ajánlatot itt: 3D látványterv készítés, Egyedi bútor készítés

 

Kérdés: Van még kérdésem, hol tehetem fel?

Ha mégtöbbet szeretne tudni a Stúdió Bútor Webáruház használatáról és a megrendelésről akkor olvassa el a Vásárlási feltételeket.